حوزه شهید اخلاقی فنوج

وبلاگ بسیج دانش آموزی شهید اخلاقی فنوج

حوزه شهید اخلاقی فنوج

وبلاگ بسیج دانش آموزی شهید اخلاقی فنوج

آخرین نظرات

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

حوزه بسیج دانش آموزی شهیداخلاقی فنوج⬅              کارگاه دختران آفتاب با همکاری بسیج خواهران و بسیج دانش آموزی در واحد مقاومت بهشت برگزارگردیدکه فرمانده محترم ناحیه ریاست محترم آموزش وپرورش مسئول بسیج خواهران وکارشناس مرکز بهداشت از سخنرانان مراسم بودند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۷
خداداد نصرتی

🌹⬅شروع فرایند طرح جهادی کلاس خدمت  مدرسه شهید رجایی و دیگر مدارس سطح شهرستان حوزه بسیج دانش آموزی فنوج با حضور مربیان بسیج فرهنگیان در اولین روز از هفته بسیج درحال می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۲۱
خداداد نصرتی

حضور دانش آموزان بسیجی شهیداخلاقی فنوج در یادواره شهدای شهرستان

*💢فرماندار شهرستان فنوج عنوان کردند* 💢

♦شهید سعید است و شهادت سعادت و یاد و خاطره شهدای بسیجی شهرستان را گرامی میداریم.

*مهندس مشتاق احمد ریگی در گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان فنوج*  

شهدای وحدت  بسیجی در استان سردار شوشتری و همرزمان ایشان سردار محمدزاده و فرماندهانی که به فیض شهادت نائل آمدند مایه عزت و افتخار همه ما هستند .

ایشان در پایان خاطر نشان کردند .

♦وحدت بین بخشی بین بسیج و ادارات از اهداف مهم ما در شهرستان است 

 **فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج* 

* تشکیل بسیج ده ها میلیونی بوسیله امام راحل (ره)از مساجد آغاز شد و این از آموزه های دینی ماست .

 *جناب سروان زمانی نیا* فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان فنوج در ادامه عنوان کردند .

♦هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی،عمرانی  و خدمات رسانی با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر با استقرار پزشکان متخصص در شهرستان فنوج جهت خدمات رسانی و تکریم مردم در شهرستان فنوج خواهیم داشت 

ایشان در پایان خاطرنشان کردند .

♦۵ آذر ماه نماد همدلی بسیجیان کشور است و به همین منظور  اجتماع پرشور هزاران نفری بسیجیان شهرستان را خواهیم داشت .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۸
خداداد نصرتی

به مناسبت هفته بسیج حوزه شهید اخلاقی و مدارس شهرستان فضا سازی ونصب بنر در سطح شهرستان و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید اخلاقی را شروع نمودند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۱
خداداد نصرتی
به مناسبت هفته پدافندغیر عامل و هفته بسیج دانش آموزی
مانور زلزله در مدارس شهرستان فنوج برگزار شدمدیر آموزش و پرورش گفت:به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانور زلزله در مدارس شهرستان فنوج برگزار شد...
 مدیریت آموزش و پرورش فنوج،وی اظهار داشت:مانور زلزله بمناسبت هفته پدافند غیر عامل با حضور فرماندار محترم و شورای اداری شهرستان بصورت نمادین در محل آموزشگاه سید احمد شهر فنوج برگزار شد.
عبدالحمید اربابی پدافند غیر عامل را مجموعه اقدامات پیشگیرانه در برابر خطرات احتمالی دانست و گفت:در راستای منویات مقام معظم رهبری، مصون‌سازی کشور در مقابل خطرات احتمالی و اقدامات غیر نظامی و پیشگیرانه که ممکن است کشور با آن مواجه شود، بسیار مورد توجه است.
وی افزود:توجه به پدافند غیر عامل امروزه مهمتر از هر مقوله دیگری است که کشور را از هر گزندی مصون نگاه می دارد.
اربابی گفت:توجه به پدافند غیر عامل یک وظیفه دینی و شرعی است که مخصوص به زمان و مکان خاصی نمی باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۳
خداداد نصرتی

مراسم راهپیمایی با شکوه 13 آبان در شهرستان فنوج هم‌زمان با سراسر کشور از محل اداره آموزش و پرورش با حضور شورای اداری شهرستان ،دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه به طرف خوابگاه شبانه روزی شهید رجایی برگزار شد...، مدیر آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم ضمن محکومیت جنایات ضد بشری آمریکا و متحدانش،گفت: وحدت و همدلی مردم و حضور پر صلابت اقشار مختلف در مراسم راهپیمایی 13 آبان امروز به دشمنان اسلام و نظام نشان داد که با کمترین اشتباه آنها را از اهداف خود پشیمان خواهند کرد.

وی بیان کرد:مردم فهیم ما امروز ثابت کردند که روز 13 آبان تنها متعلق به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، بلکه متعلق به همه مردم ایران است و آنها هم باید حضور با شکوه و گسترده ای در چنین صحنه هایی داشته باشند.

عبدالحمید اربابی افزود:شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از توطئه‌و سیاست‌های استکبار جهانی نشان دادند.

وی تصریح کرد: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبارزه با مستکبران (آمریکا ، اسرائیل و هم پیمانان)آنها بود،که بعد از گذشت 40 سال، امروز مردم ما ثابت کردند که ادامه دهنده راه ایشان هستند و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همراه رهبری و نظام اسلامی ایران هستند و آن را وظیفه خود می دانند.در حاشیه های این مراسم مسابقه نقاشی بین مدارس ابتدایی و نمایشگاه ۱۳آبان داریر بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۸
خداداد نصرتی

🔷 در راستای ارج نهادن به روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی و در ذیل دو ساحت مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش:

*الف :اعتقادی _عبادی _اخلاقی* 

*ب: اجتماعی_ سیاسی* 


و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ویژه برنامه ای با حضور آقایان:

  *سید محمد امین قریشی مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت و بسیج فرهنگیان*، 


*مهراب بهنامی نیا کارشناس سازمان دانش آموزی* 

و

 *خداداد نصرتی مسئول حوزه  بسیج دانش آموزی شهرستان فنوج*

 در دبستان آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار گردید .


در حاشیه این برنامه چهار نمایشگاه به شرح ذیل برگزار مسئولین، دانش آموزان و همکاران محترم بازدید نموده و تنی چند از دانش آموزان تجلیل شد .

1. *نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب اسلامی*

2. *نمایشگاه روزنامه دیواری* 

3. *نمایشگاه نقاشی*

4. *نمایشگاه کتاب*

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۷ ، ۰۰:۰۶
خداداد نصرتی

در شهرستان فنوج:

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی برگزار شد

یادواره 36هزار شهید دانش آموزی با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری در شهرستان فنوج برگزار شد...

،فرماندارشهرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی،گفت:جامعه تعلیم و تربیت و دانش آموزان امروز ما وامدار خون شهدا هستند و باید ادامه دهنده راه آنها باشند.

وی گفت:در شرایط کنونی جهان و حربه های مختلف دشمنان جهت نفوذ در بین ما،دانش آموزان باید با علم آموزی خود در پی حفظ ارزشهای اسلامی ما باشند و از اعتقادات و باورهای اسلامی خود دفاع نمایند.

مشتاق احمد ریگی افزود:انقلاب ما محصول خون شهدا است و ما باید قدر دان شهدا و خانواده آنها باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با اشاره به نقش اتحاد و یکدلی ملت ایران در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،افزود: وحدت رمز پیروزی ما در جنگ نابرابر مقابل دشمنان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود که امروزه آن تبدیل به الگویی برای کشورهای مظلوم جهان شده است.

وی گفت:دشمن در چهل سال گذشته وحدت ما را نشانه گرفته است اما ما ملت ایران ثابت کرده ایم در هر شرایطی پشتیبان و حامی نظام اسلامی خود هستیم و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی دریغ نخواهیم کرد.

روح الله زمانی نیا ایران را امن ترین کشور آسیا دانست و ادامه داد:امروزه امنیت کشور به مردم سپرده شده است و این مردم هستند که فضای امنی را در کشور فراهم کرده اند که این نشانه همراهی و همگامی ملت با حکومت است.

وی بیان کرد:مردم ما از خیانتکار بیزار است و با اقتدار در مقابل آن خواهد ایستاد و اعتقادات و ارزش های خود را به بهای اندکی نخواهد فروخت.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه فنوج،گفت:دشمنان اسلام بدانند زمانی که انقلاب ما سالهای ابتدایی خود را سپری می کرد هشت سال با دنیا جنگید و به پیروزی است و اکنون که چهل سال از عمر آن می گذرد دیگر هیچ تهدیدی توان مقابله با آن را ندارد.

لازم به ذکر است:در این مراسم از بسیجیان فعال دانش آموزی در عرصه های اردوهای جهادی وطرح هجرت۳ تقدیر بعمل آمد.

همچنین در این روز مسئولین از نمایشگاه عکس دفاع مقدس که بمناسبت یاد واره شهدای دانش آموزی و هفته بسیج دانش آموزی برپا شده بود دیدند کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۹
خداداد نصرتی
نصرتی:
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین امیر رشیدی  در خطبه های نماز جمعه اهل سنت فنوج به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

حجت الاسلام و المسلمین امیر رشیدی امام جماعت مسجد الغدیر و هادی سیاسی نمایندگی ولی فقیه  امروز در خطبه های نماز جمعه اهل سنت در مسجد جامع فنوج ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا ( ع) راجع به استکبارستیزی و حضور پرشور در راهپیمایی۱۳ آبان به ایراد سخن پرداختند

ایشان در ابتدای سخن به تجلیل حضور میلیونی پرشور مسلمانان در اربعین اباعبدالله الحسین پرداختند و اربعین را نماد وحدت بین شیعه و سنی دانستند و آن به عنوان آمادگی جهانی برای جهانی شدن اسلام یاد کرد

و در ادامه به مداخلات آمریکایی ها بعد از انقلاب با هدف ضربه زدن به انقلاب اشاره داشت  ، و یادآور شد که ۱۳ آبان ۵۸ پاسخی قاطع به زیاده خواهی ها و دخالت های دولت آمریکا دانستند 

و در ادامه وافزودند؛
 دلیل و مبنای دشمنی ما با آمریکا براساس آموزه های قرآنی ست که فرمودند لاتتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء 
با دشمنان خدا و خودتان هرگز دست دوستی ندهید

 رابط نمایندگی در بسیج  در پایان افزودند
فراموش کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نه تنها بر حل مشکلات اقتصادی کمک نمی کند بلکه موجب افزایش مشکلات می شود

و از همه مردم دعوت کردند تا با حضور پرمعنا جواب یاوه گویی های این روزهای رییس جمهور آمریکا را بدهند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۷
خداداد نصرتی
غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء وشهید دانش آموز سهراب اربابی توسط جانشین محترم ناحیه جناب سروان حق نظری مسئول بسیج دانش آموزی فرماندهان واحدپیشگام وشورای واحددر چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۶
خداداد نصرتی