حوزه شهید اخلاقی فنوج

وبلاگ بسیج دانش آموزی شهید اخلاقی فنوج

حوزه شهید اخلاقی فنوج

وبلاگ بسیج دانش آموزی شهید اخلاقی فنوج

آخرین نظرات

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

💢در دومین روز از هفته بسیج دانش آموزی  صورت گرفت؛
 *نواختن زنگ ایثار و مقاومت  و اجرای مانور زلزله در آموزشگاه رازی شهرستان فنوج* 

 همزمان با فرا رسیدن *هفته بسیج دانش آموزی ، مانور زلزله* به منظور آمادگی دانش آموزان و دستگاه های امداد و نجات در برابر زلزله با حضور مهندس ریگی فرماندار ،مبارکی مدیر آموزش و پرورش، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مدیران ادارات روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در مدرسه رازی اجرا گردید.

 💠 *زنگ  زنگ ایثار و مقاومت هم به صورت نمادین نواخته شد* .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۰ ، ۲۲:۵۹
خداداد نصرتی

*به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی*
در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا دانش آموز و دیدار با خانواده شهید سهراب اربابی اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به این خانواده بزرگوار و همچنین توزیع ماسک به دانش آموزان و برگزاری مسابقه نقاشی در مدرسه فرزانگان برگزار و به نفرات برتر هدایایی  با حضور حاج آقا سپاهی نمایندگی ولی فقیه در سپاه فنوج ،مدیریت محترم آموزش و پرورش و ریس پشتیبانی جناب مبارکی مسئولین و دانش آموزان بسیجی در مورخه08/08/1400  برگزار گردید 
حوزه مقاومت بسیج شهید اخلاقی فنوج 

 

 


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۰ ، ۲۲:۳۸
خداداد نصرتی

💢 *جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی* 

💠جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با حضور مبارکی مدیر آموزش و پرورش ، سروان عبداللهی جانشین فرمانده سپاه پاسداران فنوج و بقیه ی اعضای این کمیته در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش  برگزار شد .

🔹️در ابتدای این جلسه " مبارکی " مدیر آموزش و پرورش فنوج ، آمادگی آموزش و پرورش را برای هرچه بهتر برگزارشدن برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اعلام نمود .

◀️در ادامه " خداداد نصرتی  " مسئول بسیج دانش آموزی بابت تعامل و همکاری مناسب آموزش و پرورش در جهت برگزاری برنامه های این نهاد مردمی تشکر نمود .

🔹️ نصرتی، مسئول بسیج دانش آموزی ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ، صبحگاه استکبارستیزی ، نشست بصیرتی سیاسی ، دیدار دانش آموزان بسیجی با مسئولین شهرستان و ... را از برنامه های گرامیداشت این هفته اعلام کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۰۰ ، ۰۰:۳۷
خداداد نصرتی